Zwroty i reklamacje

Metody wysyłki zwrotów / reklamacji

1. Wysyłkowo za pośrednictwem
Paczkomatów INPOST

Paczkomat: RZE15M
ul. Grodzisko 3A,
35-060 Rzeszów

Adire.pl
tel. 516 526 504
e-mail:  bizuteria@adire.pl

2. Wysyłkowo za pośrednictwem
Orlen Paczka

Orlen Paczka APM 681188
Juliusza Słowackiego 24,
35-060 Rzeszów

Adire.pl
tel. 516 526 504
e-mail: bizuteria@adire.pl

3. Wysyłkowo za pośrednictwem
DPD Pickup

DPD Pickup: PL62587
"Sklep Żabka" - Leszczyńskiego 8,
35-061 Rzeszów

Adire.pl
tel. 516 526 504
e-mail: bizuteria@adire.pl

4. Wysyłkowo za pośrednictwem
Kurier/Poczta Polska

Adres odbiorcy:
ks.J. Popiełuszki 6/84,
35-328 Rzeszów

Adire.pl
tel. 516 526 504
e-mail: bizuteria@adire.pl

Reklamacja / korekta rozmiaru:

1. W razie wystąpienia w Produkcie: niezgodności z umową, wad fizycznych oraz uszkodzeń powstałych w toku dostawy, Klient ma prawo skorzystania z opisanego poniżej postępowania reklamacyjnego. W zakresie nieuregulowanym w postanowieniach poniższych zastosowanie znajdują przepisy Ustawy oraz Kodeksu cywilnego. 

2. Zgłoszenie reklamacji następuje poprzez przesłanie reklamowanego Produktu na adres Sprzedającego, wraz z pisemnym oświadczeniem o woli skorzystania z procedury reklamacyjnej (tj. Formularz reklamacji).  

3. Przesyłkę z reklamowanym produktem można nadać na:
Paczkomat: RZE15M – ul. Grodzisko 3A, 35-060 Rzeszów
Orlen Paczka: APM 681188 – Juliusza Słowackiego 24, 35-060 Rzeszów
DPD Pickup: PL62587 – “Sklep Żabka” – Leszczyńskiego 8, 35-061 Rzeszów
Kurier/Poczta Polska: ks. J. Popiełuszki 6/84, 35-328 Rzeszów
Dane odbiorcy: Agnieszka Topolewicz tel. 516 526 504 e-mail: bizuteria@adire.pl

4. Sklep Internetowy w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Kupującego i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 

5. W przypadku uwzględnienia reklamacji, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na identyczny produkt pozbawiony wad. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy lub wymiany towaru, Sprzedawca zwróci Klientowi cenę Produktu, na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub w ten sam sposób w jaki była dokonywana płatność za zamówienie. 

6. Zgłoszenie reklamacyjne może zostać zgłoszone także w formie elektronicznej na adres e-mail: bizuteria@adire.pl wraz ze zdjęciami ukazującymi występujące niezgodności z umową, wady fizyczne oraz uszkodzenia powstałe w toku dostawy. Po akceptacji reklamacji zgłoszonej drogą elektroniczną, niezbędne jest przesłanie produktu na adres Sprzedającego wraz z wypełnionym Formularzem reklamacji. 

7. Sklep Internetowy Adire.pl nie ponosi odpowiedzialności za skutki niewłaściwego użycia towaru, niezgodnego z informacją załączoną do produktu oraz publikowaną pod adresem https://adire.pl/gpsr-bezpieczenstwo-uzytkowania/

Zwrot zamówienia:

Informacje dotyczące zwrotów:

1. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta.
2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.
3. Przesyłka powinna zawierać:zwracany towar

  • paragon
  • metki produktów
  • oświadczenie o odstąpieniu od umowy
  • opakowanie.

4. Prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
5. Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
6. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiej samej metody płatności, jaka została użyta w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny wyrażą Państwo zgodę na inny sposób zwrotu płatności.

7. Zgodnie z Regulaminem Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu zakupionej rzeczy.

8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.

9. Zwrotu można dokonać kierując przesyłkę na:

  • Paczkomat: RZE15M – ul. Grodzisko 3A, 35-060 Rzeszów
  • Orlen Paczka: APM 681188 – Juliusza Słowackiego 24, 35-060 Rzeszów
  • DPD Pickup: PL62587 – „Sklep Żabka” – Leszczyńskiego 8, 35-061 Rzeszów
  • Kurier/Poczta Polska: ks.J. Popiełuszki 6/84, 35-328 Rzeszów
 

Dane odbiorcy: Adire.pl, tel. 516 526 504, e-mail:  bizuteria@adire.pl